Verzendbeleid

Levertijd en verzendinformatie

Onze levertijd bedraagt gewoonlijk 6–12 werkdagen.
Je ontvangt een verzendbevestiging zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten.

Daarna krijg je een track & trace-nummer en een link waarmee je jouw zending kunt volgen.
Wij houden je ook via e-mail op de hoogte van de voortgang van het leveringsproces.

Als jouw bestelling vanuit ons buitenlandse magazijn wordt verzonden, kan het zijn dat je bij de invoer extra kosten moet betalen.
Eventuele invoerrechten en douanekosten zijn voor rekening van de klant, aangezien dit wordt beschouwd als particuliere import.
HappySmarty kan deze kosten niet beïnvloeden en is niet verantwoordelijk voor eventuele bijkomende heffingen.

Niet-afgehaalde pakketten

Wat gebeurt er als je jouw pakket niet ophaalt bij het afhaalpunt?

Jouw pakket blijft doorgaans 7 dagen beschikbaar bij het afhaalpunt nadat het is aangekomen.
Als je het pakket niet binnen deze termijn ophaalt, bestaat het risico dat het wordt teruggestuurd naar het postkantoor,
waar het vervolgens opnieuw wordt verzonden of vernietigd.

Het pakket wordt dan geregistreerd als “niet afgehaald”, en wij brengen een administratiekost van 10 EUR in rekening.
Het resterende bestelbedrag wordt terugbetaald via dezelfde betaalmethode die bij de aankoop is gebruikt.

Als je na het plaatsen van de bestelling besluit de aankoop te annuleren, moet je het pakket toch ophalen en vervolgens retourneren,
om te voorkomen dat het als “niet afgehaald” wordt geregistreerd.